:/ :/

usch så drygt allt känns :/ vet inte riktigt vad ja ska skriva.
men känner att ja behöver skriva av mig lite nu :/

tycker det va ett knepigt sätt o göra slut på bara :/
fattar fortfarande inte varför du gjort slut :S
för mig känns de som att allt är mitt fel o att jag gjort något fel :(
eller att du varit med nån eller börjar gilla nån annan :/
om du inte hade känslor för mig då så kunde du vell gett det en chans till? :(

men men nu är det som det är o det är bara att acceptera :/
tur att man har alla kompisar iallafall.annars hade ja aldrig klarat de här :/
är bara så trött på alla korta förhållanden :( undrar bara vad ja gör för fel hela tiden :(
har bara haft ett riktigt långt förhållande i mitt liv.
och ja vill ha det så igen :( den dagen den rätta kommer är jag vell 80år :S
men frågan är om ja lever så länge :/


igår va det bara lungt hemma framför tvn o datorn.typ samma sak idag.
va o hälsa på en granne förut o så.kanske ska med erik sen o köpa
några öl lådor så man har något o dricka till nyår :)
på nyår blir det fest hemma hos sammy :) undrar hur många som kommer dit :)
hoppas de blir kul :) festerna brukar alltid va roliga där :P

men men hoppas alla hade en bra jul o så :)
hoppas alla får ett kul nyår med och ett bra nytt år :)

snart ett nytt år med nya problem :/

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: theagf

håper du ser det her. så du veit jeg stiller opp liksom. så hva du hadde skrivi på min blogg, så vil bare du skal vite jeg er her for deg også, bare komme og snakke :)

håper det går bedre nå, er jo lenge siden du skrev det her :/

But I'm here for you.

kjärlighet er ikke lett, har opplevd det samme. men bare stå på :)

2009-01-16 @ 10:21:31
URL: http://theagf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0