Fredag!!!!!!!!!! wiiie!!

hehe kul de ska bli idag :P
vakna vid halv 2 och va skit nervös :O gick upp o gjorde mig iordning o så och
städa rummet o lite i huset :D sen ringde jag marie för oveta när dom kommer o så :)
dom kommer nog vid halv 8 typ ikväll :) eddie ska nog också med ut :)
kanske inte blir lika pinsamt då om han är med haha :P
aldrig träffat tre tjejer som jag aldrig träffat förut :P ska bli kul iallafall :)
kul o träffa dig marie efter ett års kontakt nu :D

jag o jenni satt o snacka på msn igår om att vi ska börja folkhögskolan i karlstad :)
fan va kul de skulle va.så skaffar jag o hon lägenhet där :P gött o bo i kd då :D
kanske fixar något helgjobb o så där så blir allt perry :D

men ska gå ner nu jag o käka pizza :) sen blir de o ta nån öl senare :)

ha en kul helg alla för de ska jag ha :D!!! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0