kul helg :)

fredag:

åkte o köpte öl o drog hem till sammau o va hundvakt haha :)
den hunden va fan överkåt o börja jucka o sprang runt så jag o sammy gav den öl :D
då lugna  den ner sig o gick o la sig sen :P haha! sen så kom syrran o mattias dit
och körde åt sammy :) vi va vid torget ett tag o sen drog vi o hämta jeanette :)
sen efter vi hämtat henne så drog vi till erik :)
där va erik o erik o lina o olov o erika :) va där ett tag o drack o kika på idol :P
efter det så åkte vi runt på torsby tror jag.va rätt så fulla jag o sammy så ingen minns
mycke den kvällen haha :P köpte kebabtallrik iallafall de minns jag :P
sen så drog vi hem till jeanette vid halv 3 tror jag :) jag ville först inte med dig för jag
hade mina aningar om vad dom skulle göra :D asså sammy o jeanette :P haha!
men sen kom erik dit och sara o anna :) så satt vi o söp där ett tag o sen blev
jag o erik med sara o anna hem till dom o sov där :) myspys :D
somna vell vid 7 halv 8 typ den morgonen o gick upp rätt tidigt.

Lördag:

jag o erik o anna o sara vakna.jag o erik gick till johan där erik somna.jag tog mig en öl
och va rätt full där ett tag haha :P sen åkte jag o johan o handla så skjusa han hem mig.
va bara hemma o tog de lungt hela dagen o kvällen typ.kolla på tvn o drack julmust :P
somna vell vid halv 6 den morgonen :)

Söndag:

sov tills klockan va 5 eller något haha :P gick upp o åt lite o sen kom sammy o jeanette
och hämta mig så drog vi till charlottenberg för sammy skulle köpa högtalare o lådor.
men dom va slutsålda så vi köpte mat o åkte hem haha :P
nu ligger man här i sängen o skriver med anna :)
kommer nog inte sova än på länge så.rätt pigg :P


men höras imorgon! gonatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0