kul igår :)

igår så blev jag med mamma o pappa ner o handla o sen hämta vi anna i skolan :)
efter det så åkte vi hem till mig o kolla på film o massa mys :D
va ute o gick en liten sväng men va så kallt ju :P
efter det så åkte vi hem till micke o hämta han så köpte han öl på bolaget :)
sen åkte vi hem o myste lite mer o efter det så skjusa jag o pappa anna till en fest
som hon skulle på :)
jag satt hemma då o drack lite öl med mamma o pappa då
sammy och jeanette och lalla kom o hämta mig :) så drog vi hem till jeanette och
drack några öl innan sammy ville ha med mig på nån fjortisfest :S
där va det skit tråkit o folk låg o spydde överallt så ja gick till my o ninni en sväng
och hämta dom o tog dom till festen.sen ringde jag anna o undra om hon ville med
hem till mig då ja ska hem :) så jag ringde jeanette o undra om hon ville skjusa hem
mig o anna :) så hon gjorde det :) snällt av henne :)
vi kom vell hem innan tolv nån gång :) men låg o myste o kolla på film till klockan va 3-4 :P

nu har min goding åkt hem till lysvik :) men vi ses ju imorgon igen :D
nu ska jag gå upp o äta lite tänkte jag :) men hörs kanske senare.

anna<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0