Måndag

inte gjort ett skit idag :P sättit upp ljusstake och julstjärna i mitt rum iallafall hehe :P
sen har ja kikat på tvn o suttit vid datorn :)
snackat med marie ett bra tag :) rolig du trollunge hihi :D
ska bli kul till helgen då du o hanna komer :P alla tiders fyllekalas haha :D
då får man åka i din merca :P roligast av allt blir ju o träffa dig efter som jag aldrig träffat dig :P
lite små nervös men de gör att:) ja får ta nån öl innan du kommer haha :P
och du får vel ta dig nån grogg du hehe :D

imorgon ska jag nog jobba :) gött de :) ska till emma sen med o hämta mina pengar :)
gött me pengar :D

höras sen puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

hehe :P ja kommer å ä klappkanon lr nöe :P . tss

2008-12-02 @ 11:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0