Tisdag

hehe idag vakna man vid halv tolv o prata med jenni :P
så sa jag att ja skulle göra mig iordning o äta o sen kommer jag ner :)
men jag somna om ju :O och träffa henne typ vid 1 tiden så gick vi till
arbetsförmedlingen o sen skolan o hämta lite tidningar om olika folkhögskolar:)
ska ringa hon kärringen imorgon som är syo på molkoms folkhögskola :P
hoppas de blir av :) skulle va kul :)
sen tog jenni kort på sina älskade SAND lådor haha :P
hon lyckades finna 17st i torsby under tiden ja va hemma :D
inte visste jag det fanns så många hahaha :D

samma kanske kikar hit snart så ska vi låna syrrans garage o tona rutor :)
blir nice de på klarabella :D

fan ont i kroppen har jag haft hela dagen :/ ont i halsen i morse med :(
hoppas ja inte börjar bli sjuk nu :(

längtar till fredan :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Sooon=)

2008-12-16 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0