Tisdag

igår kväll satt jag vid datorn o så :)
sen prata jag med marie i tele över en timme typ :P rolig hon :D
hon o emelie jaga en saab i arvika hahaha :P lät kul :P kändes som jag åkte med :D
på fredag kommer marie o emelie o hanna hit o festar :) ska bli skit kul :)
är ju lussenatta då :) hoppas de blir mycke folk ute då :P
sen efter ja pratat med marie så gick jag vell o la mig o kolla på film
för kunde inte sova :/ somna till slut iallafall :)

sen så vakna jag av idag att mamma o pappa skriker åt varandra o bråkar :(
orka med det :/ hatar det! vill bara här ifrån då det ska va så :(
tycker dom bråkar mer o mer nu senaste tiden :/
skulle ha jobbat idag men blev inget idag heller :S typiskt lennart :P

just nu ligger ja o hör på musik o skriver med marie på msn :)
får vell se vad som händer idag :) ha de bra alla! pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0