tjao!

Julafton:

kolla lite på kalle anka o sen käka mat som alltid :P sen efter det så blev det vell
öppna julklappar o så :) ja fick några david beckham parfymer och några olika shampoon :)
sen fick ja tre pärlor att ha i öronen :) fina dom :) sen fick ja en bok om elvis och
600kr och  en motagare så ja kan se på tv i mitt rum nu :D sen 7dvd filmer o så :)
va nog allt det hehe :P det va anna min syster och kenneth o deras unge julia som
kom den dagen :) sen på kvällen så blev jag med sammy till muza o drack lite där.
efter det så hämna vi uppe i östra vadje hos erika o festa där.sen va vi till clas o sen
åkte vi hem :)

Juldagen:

idag så kom min syster pernilla o curt o deras barn edwin o colin :P
vi åt vell mat o så o sen blev det o öppna julklappar o så :)
sen blev det ut o åka med mattias o syrran på torsby.
va rätt så lite me folk ute då men sen blev det mer o mer folk.
vi drog upp till jenny o nathalie o drack lite där men så ringde baby
och undra om ja ville med ut o åka med henne o zarah o hennes kille erik :P
så jag blev med dom o åkte hela natten :)
vi åkte runt på torsby o sen drog vi till sunne en sväng o va vid PP :)
efter det så drog vi hem o åkte runt lite där o skjusa hem folk o så :)
sen åkte ja o baby hem o myste o såg en film o sen sov :)

Annandagjul:

vakna vid 12 ungefär idag o min gullunge åkte hem vid 1 tiden :/
saknar dig redan gumman :) men vi ses ju imorgon om jag är friskare då :)
då ska ja med baby på 50års kalas o träffa hennes släckt :)
blir nog skoj men lite pinsamt i början :P
just ja jag träffa hennes bror anders o hans tjej igår vid PP i sunne :)
alltid kul o träffa nytt folk :)
idag vet ja inte vad som händer.blir tämligen lungt iallafall :)
mår skit dåligt.ont i halsen o tätt i näsan :( värker i hela kroppen också :(

men hoppas ni alla haft en trevlig jul :) det har jag haft iallafall :)

Anna Lindberg MIN Baby<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0