tjo!

fredag:

då kom marie hit med sina kompisar :) ja ringde o berätta vägen
och till slut fann hon hem till mig haha :)
vi satt o prata ett tag o sen spela vi lite guitar hero 3 :) eller jag o emelie :P
sen så va dom hungriga så vi åkte in till torsby o dom åt pizza vid blå huset :)
efter det så drog vi hem till sammy o satt där ett tag o sen åkte vi in till torsby o åkt runt :)
sen blev micke med en sväng i maries bil :P de va kul haha :) full han va!
vi åkte vell mest runt o så :) stog på torget o kolla lite :P
sen skjusa dom hem mig för bilen börja låta konstigt sen åkte dom hem :)
va kul o träffa dig gumman :) kul om vi ses snart igen o hittar på något kul :)

Lördag:

ja då kom johan o väckte mig när jag sov haha :P bakis som fan.va ute o åkte
med han ett tag på torsby o sen åkte ja hem.sen skjusa pappa mig o andreas till sammy
o där tog vi nån öl och drack orenad HB haha :P tjejerna tyckte de smaka banan :S hum :)
dom somna o jag satt o kolla på tvn hela natten :P skit kul haha INTE :S
så kom pappa o hämta mig idag vid 10 på morgonen typ så åkte jag hem o sov :)
sov tills klockan va halv 6 eller något haha :P
nu har jag nyss kikat på rally vm :) va loeb som blev världsmästare :)
nu ska jag ta o äta men höras vell senare! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0