Underbar helg<3

Lördag:

då åkte baby hem till sig o jag satt hemma o hade rätt tråkit.
sen efter det så blev ja med lina o sammy o roland till jeanette.
hon hade inflyttningsfest :) va tråkit i början men sen
 kom de rätt mycke folk o då blev det kul :) jag o erik skojbråka haha :P
har en halv tand nu o det blir vell några tusen hos tandläkaren :S drygt!
åkte hem o sov sen.

Söndag:

då gick jag upp vid 1-2 och åt mat o duscha o sen drog till lysvik till baby :D
va myspys hela dagen o kvällen :) sov över där tills idag :) va underbart<33
idag kolla vi på film o bara myste :) är så glad det är vi gumman :)<3

nu ska jag gå o äta o sen duscha tror jag :) kanske hänger med sammy sen
till muza som förlorat körkortet :( synd :/
imorgon blir de karlstad :) då ska kanske baby med :D wiie!!

men men hörs säkert sen.

Anna Lindberg <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0