ingen snö här :(

fan alla andra får ju snö men inte jag :( ja som vill åka snowboard hehe :P
hoppas de blir bra is på sjön i år också så man kan leka med bilen :D
har börjat leta efter en ny motor till audin med :P
någon som vet om en audi 100 motor passar i min audi 80?
skriv gärna isåfall :) min är ju fyracylindrig men audi 100 är femcylindrig :P
så den kommer ju gå mycke bättre om den passar i min :)

idag har ja inte gjort nånting blev ingen arbetsförmedling heller :/
har bara tagit de lungt hemma o försökt få tag på DIG louise :(

fattar inte vad jag gör för fel ibland :( känns som alla ja säger till dig eller gör blir bara fel :(
du svarar ju inte ens när jag ringer dig :(
ja tycker ju om dig gumman, vad gör jag för fel?
ja märker ju att du döljer nånting för du är inte som du va förut :(
ja vill bara du ska berätta för mig vad det är som känns fel ju :(

aja hoppas de löser sig iallafall.ska gå o kika på tvn nu men ha de  bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0