okej dag :)

tog de mest lungt ett tag idag :) var så jävla kallt i huset.
erik ringde så tänkte vi höra på EU svetts om vi kunde få gå kursen.
men nej den fanns inte mer :O bara för att man är 20 det :(
när jag va 18-19 så fråga jag i skolan om jag fick gå den kursen,
 men då sa dom att man måste va 20 för o gå den :S knepigt :O
aja sen kom erik hit o hjälpte gubben ner med svettsen till källaren :P
va nog den största svetts ja sett:P så nu är pannan fixad så börjar bli varmt o skönt i huset igen :)
sen så drog jag o erik upp till movie o sofia o hälsa på, såg hur dom hade det i huset movie köpt :)
börjar bli riktigt nice där:) ska kanske dit te helgen jag o erik o kika på film med dom :)
skönt o ha en lugn helg nån gång med :) va länge sen ja hade de :O

fan skönt o mysigt de skulle va o ha ett eget hus då :P men blir nog inte än på några år hehe :)
ska nog först bo i lägenhet i karlstad :)

aja men ska lägga mig o kika på en film eller något men vi hörs vell imorgon! ha de alla! gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0