tjaa!

igårkväll så prata jag med marie i en timme typ :P rolig hon hehe :D
vi får att ta oss ett kalas fram över :D skulle va grymt kul ;) hoppas du får den nya bilen snart :D

efter det så skulle ja sova men de gick ju fan inte.så gick upp ur sängen o kolla på film
men där fanns ju inge kul så gick o satte mig vid datorn istället.
somna vell typ vid 6 tiden :P fan har inte sovit något på nätterna denna vecka :S
vad är felet? igår va ja skit trött hela dagen så trodde ja skulle somna tidigt men de gick ju inte :(
drygt när de ska va så :(

idag har jag bara tagit de lungt hemma.va o köpte godis o cola förut :D
så nu ligger man här o ser på film o äter godis :) gött de :D
börjar känna mig sjuk också.värker i hela kroppen o så :/ kanske är för jag är nykter en freda kväll :P
hahaha :D vem vet :P

till veckan ska jag nog jobba hela veckan :) gött de så har jag något o göra :P gött me pengar med:D
sen ska jag till fucking skit tandläkaren :O ska ta bort en tand :( DYRT och ONT :O

nej men nu ska ja se filmen så kanske hörs sen :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0