tjao!

idag har jag varit ute o dolat me bilen o så :) imorgon blir de kalas i den :P haha:D
sen under kvällen har jag o mattias lekt lite med photoshop haha :P
bilarna blir skit fina ju :P gör fälgarna större o tonar rutorna o sätter dit en bord och målar om bilen :P
bilder kommer på det :D
sen så har ja kollat på mtv europe music adwards :) haha pink är bra cool hon :P
en sån brud skulle man ha :D sen katy perry är ju så söt :P bra med :)

imorgon blir de supa som sagt med eddie o så kör vell mattias :) får vell se vilka mer som blir med :)
sen lördan o söndan blir vell lungt antar jag :)

men men ska lägga mig nu o kika på en film :)
men vi höras vell imorgon innan jag drar ut tänker jag :)

sov gott alla! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0