tjoho!

i förrgår på onsdan så va jag med sammy för han skulle käka pizza :)
sen drog vi hem till muza o hälsa på  såg vad han dola med haha :P
sen låna jag 100kr av han o fylde på mobilen :) gött o ha gratis sms igen :)

sen igår så gjorde jag inte ett skit :S fanns inget o göra.skulle med sammy
då han skulle tatuera sig men ja hade ingen skjus ner till torsby så :/
sen satt ja vell typ vid datorn o så under kvällen :)
åt godis o kolla på tvn :) göttit de :P

idag gick ja upp tidigt :P härligt väder ute :D
blå himmel o typ 10 grader varmt :P
funderar på o gå ut o städa bilen lite o tvätta den :) drygt o ha vit bil :S
efter ett kalas så är den lerig o ful haha :P
ikväll så ska jag nog till sammy o ta några öl tänkte jag :) om inte ja o han får nån som kör :)
då blir det sunne o träffa jennie vännen :)
skoj skoj va länge sen ja träffa henne :)

men nu ska jag äta lite o sen dra ut :) ha en fin helg alla :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0