tjoho :)

idag har jag varit med sofie på kd en sväng o så :)
köpt ansiktsfärg till syrran för hennes barn skulle gå halloween :D
sen så åkte jag o sofie till torsby :P tåget gick ju typ i 20 för den gick bara på en motor hahaha :D
tills slut kom vi till torsby o gick in på bolaget o så :)
sen åkte vi hem o åt mat o gjorde oss iordning o åkte o bowla :D
jag blev tre o mattias vann :P sofie två o maria sist :D

sen åkte vi runt en sväng på torsby o såg några ambulanser som vi följde efter :P va en olycka vid toria rondellen hahha :D nån gammal gubbe som kört rakt i rondellen :D

sen hyrde vi tre filmer o köpte godis :) maria o sofie gick o la sig o nu sitter jag o mattias här o dricker öl o ser på film :P

jao men ska ta nån öl n o spela poker :P men hörs imorgon säkert!


sofie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0