varför :(

varför blev de så hör nu då när allt kändes så bra :(
ja tycker så mycke om dig sofie :(
fattar inte att de är slut :( ja vill inte de.jag va ju så glad att de va vi två igen o så blev de såhär idag :(:(
jag vet inte vad jag ska ta mig till.du va verkligen mitt allt gumman.det finaste o dyrbaraste jag hade :(
men nu finns du inte mer hos mig o finns inte vid min sida när man ska sova :(
är så tomt o ensamt:( ja vill ju bara de ska va vi två o allt ska vara bra :(:(

har gråtit typ hela kvällen o tänkt på dig :(
mitt rum luktar dig o jag vill bara ha dig här nu så ja kan krama om dig och titta dig i ögonen
och säga hur mycke ja älskar dig :(
allt kändes ju så bra idag då vi va med varandra o då du åkte hem :( och så ringer du sen o gör slut :(:(
kan inte fatta det än :( du sa ju du tycker om mig o så innan du gick på tåget :(

varför varför blev de såhär när jag va så glad o lycklig :(:(
känner mig så värdelös.fattar inte vad jag gör för fel hela jävla tiden :( ja försöker ju bara va go :(

ska nog försöka sova nu om jag orkar :( länge sen man grät sig till sömns :(:(

du finns alltid i mitt hjärta sofíe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0