vilken helg :)

fredan börja med att vi åkte o hämta eddie i svenneby.
 sen så åkte vi o köpte en öl låda :) *mums* :P
ah efter de så åkte vi hem till mig o drack några öl o satt vid datan :)
vänta på att mattias skulle komma hem för han skjusa storasyster o hennes kille på fest :)
sen så kom han hem o vi drog till torsby o tanka o sen drog vi till sammy.
men där va ganska tråkit så östlund blev med in till torsby så åkte vi runt där ganska länge :)
va skit kul o mycke folk :) sen va vi hem till östlund en sväng :P haha hans mamma tyckte ja skulle stanna där o se på idol istället :D sen hämta vi storasyrran o henns kille i fensbol o skjusa dom till lasse stefanz :P
sen va vi vell typ på torget hela tiden :) sen när vi skulle hämta syrran o hennes kille så fick han något cp ryck o
sa att jag va ett psykfall o att jag inte hade något liv o skulle dra ut mig ur bilen o göra upp :P
jag sa ah visst kom så går vi ut då men då ändra han sig :P sen fick blev han sur igen o sparka sönder instrumentbrädan i min bil :@ det ska han att få betala :D haha! så han fick inte åka med mer så vi åkte hem.


på lördan tog ja de bara lungt o satt o kolla på tvn o så :) va bakis som fan så orka inge annat hehe :P
hände vell inte så mycke mer på lördan så.

idag har vi firat pappa lite på fars dag o åt tårta o så :D gött de :D
så gick pannan sönder idag så är fan iskallt i huset :O kommer en gubbe imorgon o ska svettsa den :)
han va inte säker på att de gick o laga så vi kanske måste köpa en ny för 30-40 tusen :O dyrt!!!
så kom stora syrran o henns kille in idag o han bad om ursäkt hehe :P han skulle komma över imorgon så skulle vi kolla på bilen o så skulle han vell betala :P haha va nån som snodde hans bilkärra nu nån natt under helgen :P

aja men de va lite om helgen de :)
höras vell imorgon!c gonatt alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0