ännu en underbar helg<3

under veckan har jag bara tagit de lungt hemma o längtat til helgen :)
sen blev det äntligen fredag:) gick upp vid halv tio typ och städa lite o duscha.
sen åkte o hämta sofie vid tågstationen o så åkte vi hem till mig :)

vi åkte o köpte öl så drack vi hemma hos mig och mattias o syrran va också med :) vi titta på tvn o sen spela vi guitar hero men gick inte så bra då man druckit :P

sen på lördan så hade vi bara en mys kväll jag o sofie o åt chips o kolla på film :) mysigt :)

sen idag så åkte min ängel hem.saknar dig redan gumman<3 men vi ses ju på lovet som du har snart så :D

när sofie åkt hem så åkte jag till andreas en sväng o va där :) sen åkte jag hem o kolla på miami ink o så hamna man här :D

ska dra nu hejsvejs!

sofie<3 du är mitt allt<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0