godag :D

haha ja man vakna för en stund sen :P så låter fel o säga gomorgon då :P

blev inte arbetsförmedlingen idag :) ska med pappa o lennart o byta något tak hos några norskar under veckan :)
gött o börja tjäna lite pengar igen :)
 idag blir de nog ganska soft:P är ensam hemma så.men lova mamma o kratta lite löv ut haha ::D
får vell se hur de blir me den saken :P

när jag vakna idag så skrev sofie o fråga vad jag skulle göra till helgen.hon skulle komma upp o hälsa på mig o min familj :) skoj :) det va två år sen jag såg henne :) skönt o va nykter nån helg också :)

men men nu ska jag dra o äta.hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha kratta löv du ;) Japp det hade jag gjort, så vi ses på fredag :D

2008-10-06 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0