tjoho!

haha ja då var man här igen då :P

alltid jennifer som får mig o komma hit o börja skriva igen :D

jaja idag har jag bara tagit de lungt o varit bakis:P haha typ som alla andra dagar så de är ju inge ovanligt :D
i onsdags klara mattias körkortet :) syrrans kille om nån undrar :)
sen på torsdan så körde han åt mig o syrran va med och andreas :P hehe kul de va o festa:P
sen åkte vi hem till chris o spela super mario :D haha!
och på fredan så va jag hos grannen christina på fest :P va inte så kul när man va nykter så gick hem :)
igår så var man på fest med andreas hem till stefanie :) haha cool pappa hon har :P han skulle lära eddie hur man slåss :P haha! aja men sen drog dom till faktoriet för där va det bartömmning.men jag hade typ inga pengar så åkte hem istället :) så satt ja o mattias o drack öl då ja kom hem o titta på film :)

ska ta o börja blogga mer enligt jennifer så får vell ta o göra det haha:D

ska dra nu hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0