underbara sofie<3

i fredags så kom sofie hem till mig :) vi va o köpte öl o satt hemma o tog några öl o sen så åkte vi ut i min bil :)
mattias körde :) så va syrran med.va inte så mycke folk på torsby men :P
sen så åkte jag o mattias upp till östmark där de va rockfest o hämta tre kompisar till han o skjusa  dom till torsby :)
jag o sofie somna vid halv 8 den morgonen :P

sen på lördan så tog vi de mest lu´ngt men va o hälsa på micke o erika en sväng o tog nån öl :)
sen gick vi ner på torsby men va så kallt o tråkit där så vi ringde johan så han fick skjusa hem oss:)

igår så va jag o snuttis på bio med stora syrran o julia :) kolla på rallybrudar :)
bra film de :P rolig  va den också :)

just nu så sitter jag i bilen påväg till karlstad :) jag o gumman o mattias o syrran :) ska till bergvik :)
sen ska vi vell hem till sofie.sen åker vell syrran o mattias hem på kvällen :)

men men höras senare :)

sofie min gullunge<3<3 tycker så mycke om dig snuttis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0