Kärlek är som en Drog :(

igår gjorde jag typ inget.va med pappa bort till lennart o skulle byta bromsbelägg.
sen kika jag vell på tvn o gjorde inte så mycke mer.gick o la mig rätt tidigt.

idag vakna jag vid 10 :P whoho :D sen va jag med mamma till torsby o handla lite
och så kom anna som blev med hem till mig.vi låg o prata o kolla på nya
fast and the furious filmen.den är kass tycker jag men :P
sen så blev de tårar :( ja trodde verkligen de skulle bli vi igen men du vill bara va vän :(
aja är vell sånt man får acceptera.är jävligt tungt :( kommer sakna dig som fan.
har aldrig haft en tjej som dig o kommer aldrig få det heller.hoppas du blir
lyckligare nu utan mig.

imorgon ska jag nog va hemma o ta de lungt.finns ingen o gå ut med så :/
men men de kan ändras fort.men har ingen större lust o gå ut imorgon.

hade hade alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0