tja igen

han inte och skriva klart allt sist :)
jag har iallafall varit till åland och sen varit till elmia i jönköping :P
fan va kul de va där :) dit ska jag åka fler gånger kan ja lova :D
kvällen innan så bytte jag och mattias vattenpump i min bil.blev klara
klockan ett på natten.så gick vi och la oss och gick upp klockan 4 :P
va vell framme i jönköping klockan tio ungefär :) så drog vi hem runt 5-6 :)
fan så mycke fina bilar det fanns där :P tänkte va med i billjudstävlingen men
hade inte pengar till det :P va på fredan vi va i jönköping..
onsdan den veckan så va jag med erik och muza till karlstad på en liten
shoppingtur hehe :P efter vi varit där drog vi hem.gjorde oss iordning
och drog ner till karlstad igen :D och fira färjestad.fan va folk de va överallt :P
skit kul va de iallafall :) sommna i karlstad jag :D

ska vell kanske till rudskogen under sommaren också :)
sen blire vell power meet också :D

men men nu ska jag gå o äta :) hade hade alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0