Torsdag

ja då va det valborg då :) blir nog lungt hemma för en gång skull.
kanske ska med micke till sunne o åka cadillac men de märks vell.
har ingen lust o gå ut på torsby iallafall.finns ju ingen som jag brukar umgås
med som ska ut :S sen har ja inga pengar o dricka för.
gött o va hemma också :) kan dra till kd under helgen istället :)
sen fyller jag ju år nästa helg så då blir de fylla som fan :P
otippat att jag är vaken nu :P vakna vid halv 7 typ.
men gött o gå upp tidigt också :) ser ut o bli fint idag så.kanske sola lite :P

håller tummarna för dig idag :) kul om du klarar körkortet :)

hörs vell senare.ska ta mig lite frukost :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Jaaa

Tack Tack :)

2009-04-30 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0