va inte igår :)

hehe va över en månad sen man skrev här då :) har vell inte hänt så värst mycke.
har varit till åland med storasyster och lillasyster och deras pojkvänner :P
va lite drygt och åka buss dit i början.men när man fick i sig några öl blev det kul :)
sen fick man sitta en och en havl timme och vänta på o komma in på båten :/
det första vi gjorde va och gå in till hytten och göra oss iordning.
efter det så drog vi direkt till taxfreen och köpte två lådor öl och fyra sex-pack med smirnoff :D
och mattias köpte en liter jägermeister :P vodka på tub köpte jag också haha :P
har bild på den ni kan få se sen :) sen satt vi och drack ett tag i hytten med camilla och johan.
sen när vi va lite småfulla så skjusa camilla och syrran mig och mattias i varsin kundvagn
in till resturangen haha :P gissa om folk kolla haha :D sen va vi i massa barer o skit :P
minns inte så mycke men :) en vakt kom fram till mig och sa att jag borde ta varannan vatten :P
då sa jag att han kan vell göra det istället :P då blev han sur så kom det tre andra vakter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0