Måndag

haha här va de länge sen man skrev :P säger jag typ varje gång :O
men ska bli ändring på det här hehe :)

igår kom älskling hem till mig.vi myste och åt popcorn och titta på O.C :)
älskar den serien.synd bara att dom inte fortsätte med den :/
sen kolla vi på american pie men vi blev lite trötta så vi somna.

vi 7 ringde klockan för bella skulle med tåget klockan 8 men det
kom aldrig något tåg :P kom en buss halv nio och hämta alla haha :D

efter det så åkte jag och pappa hem och åt lite.sen drog vi hem till
lennart och fixa med röjsågorna.när det va klart drog vi upp till östmark
och röjde i skogen hos några norskar.först gick snöret av så gick inte
och starta den.sen gick gasenvajern sönder så de blev häng gas :O
otursdag i bött kan man säga :P

nu har vi fixa  min röjsåg så imorgon blir de och fortsätta :)
när vi är klara ska vi bygga klart huset åt norsken :)
va lite bängligt och få dit takstolarna förra veckan men det gick bra till slut :)

nu ska jag gå och duscha och sen se på beck.


ha de alla!

älskar dig isabella söder<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0