Onsdag

igår gick jag och la mig vid halv tolv typ.tänkte jag skulle lägga mig tidigt så jag är pigg
när jag ska upp på morgonen och jobba.aja men så vakna jag vid halv 11 :O
så fråga jag mamma vart pappa va så sa hon att pappa va i östmark med lennart :S
så jag ringde pappa och va skit sur och fråga varför han inte väckte mig!
då sa han att jag inte behövde bli med idag för det var inte så mycke att göra idag.
jag hade gärna blivit med ändå än och sitta hemma o titta i väggen :(

sen ringde han och sa att han kommer hem snart.då var klockan 3 typ.
för han lova igår att om jag inte beställer den nya mobilen på internet så
skulle han bli med mig idag och köpa en w995.så jag längta till han kom hem
men han kom fan hem halv 6 :S det stänger 6.så han åt mat och så gick jag
ut i bilen och vänta så vi kunde åka och köpa den.men då skulle han till lars och
hjälpa till med något jävla golv och dricka öl :@ fan vaa sur jag blev!!!
hatar när folk säger saker och lovar det och så blir det inget :(

men aja :( inte gjort ett skit idag.bara kollar på tvn o filmer.sett klart O.C nu iallafall.


nu ska jag dra! hajhaj...


älskar dig bella<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag förstår att du blev sur . Jag vet hur det är . Så är det jämt hemma hos pappa . För han är dryyg. Man blir bara så förbannad för man har såna planer och bara vill slänga runt . Har oxå sett Oc, det är skit bra ! Låna av Jimmys syster :) Värd att se ! Längsen man sågs ! :)

2009-08-27 @ 00:19:11
URL: http://missynineotwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0