Tisdag

gick upp vid halv 8 idag.åt lite och sen kom lennart och hämta mig och pappa.
sen åkte vi med röda faran upp till östmark.börja röja i skogen så gick den
jävla röjsågen sönder igen.så jag fick ta pappas röjsåg och han fick hjälpa lennart
med huset o lägga tak.sen bytte jag och pappa så hjälpte jag lennart med taket.
faktiskt kul och snickra :P borde ha gått byggprogramet :D men aja har man dålig betyg
så har man :( sen åkte vi till torsby.jag o pappa köpte nån öl och så åkte vi hem och åt.
efter det fick jag hjälpa mamma med och flytta några buskar haha :P

nu ligger jag och tar en öl och ser på O.C    :D skräll!

byebye!


älskar dig skruttunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0