torsdag

tjoho!

gick upp vid halv 8 idag och åt lite.sen kom lennart och hämta mig och pappa.
drog upp till östmark och börja bygga väggar o göra klart taket.bara plåt som fattas
nu så är taket klart :) gjorde inte så mycke mer för det regna.
sen ringde älskling och berätta om EN cp tjej som vill förstöra mellan oss :S
du vet vem du är om du läser det här :@ att du ens orkar hålla på så!!
du kommer aldrig lyckas förstöra mellan oss.det kommer igen.jag lämnar
aldrig min lilla älskling :) <3

sen när vi sluta så åkte vi ner till torsby och jag och pappa gick in på
euronics och köpte en sony ericsson w995 :D älskar den!!!
sen har jag mest softat hemma.var och hämta mamma vid jobbet halv 10 förut.

nu ska jag sova för ska jobba imorgon.sen efter det blir det att åka hem till älskling :D
längar efter dig sötnos :) mys ska vi ha i stora lass :D

gonatt alla!

älskar dig min skrutt<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0