:)

igår åkte ja hem till baby :) vi låg o myste o så typ hela kvällen :)
såg lite på film men gumman somna så vi gick o la oss :)
sen idag så va vell baby i skolan så kom hon hem då jag vakna.
kände mig inte alls bra då jag vakna,kändes som om jag hade feber :(
sen sov vi en stund o gick ner o åt smörgås.sen myste vi lite o gick ut
och gick sen runt i lysvik :) mysss :D
sen gick vi hem till henne o åt mat o så och gjorde oss iordning så tog
vi tåget hem till torsby :) baby skulle till tesa o gänget :) dom ska ha pulkarace imorgon ;)

imorgon ska jag gå till banken o ta ut lite pengar o köpa lite saker till baby :)
snart alla hjärtans dag ju :) något förslag på vad man kan köpa?:)

ska dra nu o se på tvn o sen sova :)
ha de så bra alla!

Min Anna Lindberg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0