jaaa sååå kan deee gååå

Fredag:

jag o erik drog hem till tesa o va där ett lite tag med älskling o zarah.
efter det så drog vi till arvika för va så tråkit i torsby :P
minns inte så mycke av att vi va där men haha.
sen när vi kom hem så¨åkte erik o dom hem.baby sov hos tesa.
då tog jag bilen och skulle åka över berget hem till sammy i rinn för o supa.
dum som jag var :( körde av vägen ner för en slänt som va 3-4 meter från vägen :(
bilen fick ja inte upp o där fick den stå mellan två träd.
erik kom o hämta mig o skjusa mig hem.snällt som fan av han.

Lördag:

ha de ångest som fan men de är bara bra så jag inte gör om sånna dumheter :/
orkade inte va hemma så åkte hem till älskling i lysvik.
tog de lungt o såg på film o så :) melodifestivalen med :P
sen sov vi :) och bilen gick inte o få upp den dagen för alla plogade som hade traktor.

Söndag:

tog det lungt med baby :) kolla på beck på kvällen o myste :)
fick inte upp bilen den dagen heller.gjorde inte så mycke mer den dagen.

Måndag:

va hos älskling o tog de lungt.låg o myste :) älskar verkligen dig anna :)
är så glad att de är vi två :) sen tog jag tåget hem nån gång efter 1.
mamma kom o hämta mig vid tågstationen.då jag kom hem så tyckte
jag att jag behövde rensa tankarna lite så gick runt viken :P typ 5-6km :)
då jag kom hem så hade pappa varit o fått upp bilen.kolla lite på den o blev lessen :(
någon hade varit o slagit sönder rutan o tagit cdn där den stog :(
det hade hänt nån gång söndag kväll/natt :( vem fan gör så?!
hoppas jag får tag på dig din jävel.tror jag vet vem du kan va!!

nu ska jag se på tvn men hörs nån dag!


Jag och du gumman för evigt <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bullshit,du har ingen aning om vem de e..

2009-02-24 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0