Lördag :)

vakna rätt tidigt idag med :P kolla på skidåkning :P gick inge bra för kalla idag.
sen gick jag en sväng.skit gött va de :)
inte gjort så mycke mer :)

längtar tills älskling kommer hit sen:) vi kanske ska ta ett långt skumbad
o bara ta de lungt :) kanske äta något gott :) blir mys kväll de :D

glömde säga att jag va till arbetsförmedlingen i onsdags :P
fick några papper om att ja ska söka till tetra pak i sunne haha :O
måste söka dit innan 8 mars. får vell se hur det går :)
ska vell dit igen den 11 mars o prata mer o kolla fler jobb.

lite drygt o va utan jobb o pengar :/ men det vänder vell snart hoppas jag :)
annars får det vell bli skolan som mamma tjatar om :S

aja nu ska jag göra mig iordning för snart kommer snuttis :)

ha en fin kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0