Nice helg :)

Fredan:
då va jag med sammy o jeanette o drack några öl :)
så kom anna o hennes alabama gång dit:) sen så åkte ja hem.

Lördan:
då åkte ja och pappa och hämta gumman hos tesa :)
vi låg och kika på film och hade mysigt hela dagen :)
baby klippte mig o färga mig svart :P blev nice :)

Söndan:

idag har vi spelat lite GH3 hehe :P va kul och se dig spela gumman :D
är så svårt i början fast man lär sig :)
sen har vi bara tagit de lungt :) myspys <3

nu har gullunge åkt hem :( men ja kommer ju till dig på tisdag igen :D
kan ju inte va ifrån varandra vi två ;)

under veckan så ska jag till arbetsförmedligen o så :)
ska nog till socialen med o prata med dom :/ drygt!
aja men nu ska ja gå o kika på tvn men hörs mer ikväll :)

du är det finaste jag har baby<3
Anna Lindberg<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0