tjaaaa

Onsdag:

på tisdag kväll kom älskling hit :) hon hade varit hos tesa o dom :)
men ville sova hos mig (A) :D
på onsdan iallafall så tog vi det lungt.åt lite mat och gick runt viken igen :P
så gött o gå runt där :) lagom långt så :) sen bara mys :)

Torsdag:

va med snuttis :) hon åkte hem vid 11 :/
gjorde inte så mycke den dagen.kolla mest på tvn o satt vid datorn som va cp :S
hjälpte pappa o lennart med de sista vid pannan.så nu ´är allt klart:)
gött o ha värme i huset igen :) sen kolla jag på O.C och sov sen :)

Fredag:

vakna vid 11 sen kika jag lite på skidåkning :P fan va kassa dom svenska killarna är :O
tjejerna är mycke bätte  :P aja sen så gick jag runt viken.va gött  o va ute i solen :P
efter det så tog jag ett långt bad o sen har jag bara softat framför tvn o så :)
nu sitter ja här o bloggar lite o skriver med lite folk på msn :)
snuttis är med tesa o alabama gänget nånstans idag :P va nån överraskning :D
men men nu ska jag gå o kika lite mer på tvn :)

hörs kanske senare då :) ha en fin kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0