Torsdag

idag gick jag upp rätt så tidigt o va till banken o tog ut lite pengar,
va och köpte lite saker till baby :) hoppas hon blir glad iallafall :)
ska köpa lite mer imorgon eller på lördan :)
imorgon ska jag upp klockan 6.sammlas i norge klockan 7 på morgonen.
ska va och hjälpa till på servicen i kongsvinger.rally norway ju hehe :P
blir nog inte så kul o stå där en hel dag när de känns som jag har feber :(
värker i hela kroppen o hostar o allt :( får nog bli sjukhuset om det inte blir bättre :(
varit såhär skit länge nu tycker jag :S kanske får va nykter ett tag :)

ska äta lite nu o sen ringa till gumman :) sen blir det sova om jag orkar :(

längtar tills vi ses gumman :) ska bli kul o se vad du säger om det jag köpte :P

ha en bra helg alla! hörs mer på lördan eller söndan :)

älskar dig Anna Lindberg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0