2009 :)

undrar vad som kommer hända det här året :)
hoppas de blir massa kul saker :)
ja o sammy hade som nyårslöfte o se vem som är nykter längst :P
han förlora för han dricker idag :D haha :P

2008 va kul iallafall :) vissa saker :)
varit i stockholm under sommaren o haft mitt första riktiga jobb :P
sen så har man blivit 20 :) sen festat med kompisar o fått massa nya kompisar.
fått mig bil o grejer så ska vell inte klaga på det året :)
lite kärleksproblem bara.inte så lite heller :/

hatar o va singel verkligen :S jobbigt är de o så ensamt :(
tur man har vännerna iallafall :) haha sammy sa han älska mig igår
och att ja va hans bästa kompis :) kul o ha så bra vänner :)
vet inte vad ja gjort utan mina vänner.

vettfan va mer de finns o skriva om :/
ligger i sängen o har skit tråkit :(
under helgen blir de lungt tror jag.får se om ja orkar hålla mig nykter :P

jaja men ska nog sova snart.rätt trött efter igår.ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0