Gonatt alla!

ikväll har jag kikat på grammis galan och sen va det något bra på discovery som ja kika på :)
fan måste rycka upp mig lite nu och ta tag i mitt liv.går inte och hålla på såhär heller.
kan inte somna vid 4-5 varje morgon och sen gå upp mellan 2-4 varje dag :S
hatar verkligen hösten o vintern.blir så jävla deppig och vänder på dygnet :/

men nu ska det bli ändring på det :)
ska lägga mig tidigt idag.ska ringa och höra med högskolan i karlstad imorgon.
tänkte gå media och foto efter som jag älskar och ta kort :)
sen måste ja börja göra något åt bilen och körkortet med :/
mycke man ska göra de nya året.har även tänkt börja på gym nu.
passar ju bra om jag ska börja skolan i karlstad så kan jag börja på Sats :)

men men nu ska jag ta och sova.en ny bättre dag imorgon :D

gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0