tjohooo

Fredag:

på fredan gjorde ja inte ett skit.satt hemma framför tvn o drack cola och
åt chips :P sen kom erik o ekke en sväng :) dom åkte vell vid halv 2 kanske :)

Lördag:

igår så satt ja också hemma o kolla på tvn o satt vid datorn ett tag.
sen så undra erik o ja ville med o skjusa hem ekke så ja blev med till sörmark.
efter det så skjusa han hem mig.satt hemma ett tag o tråka.
ringde ninni o my o undra om ja fick bli med ut o åka en sväng.
så kom fredrik ninni o my o hämta mig så åkte vi runt på torsby några varv.
efter ett tag så skicka anna sms o ville ses vid torget så ja kom dit.
så blev hon med ut o åkte o vi prata lite om allt.
sen blev hon med hem o så sov hon här o så.
blev skit glad då hon sa att hon saknat mig o tänk mycke på mig.
vi bestämde att vi skulle bli tillsammans igen.
vi låg o kolla på saw 4 o sen sov vi.

söndag:

då va allt åt helvete igen :( då ångra anna de hon sa på natten där :(
så nu är så igen :( hoppas vi kan ses o prata då du är nykter nästa gång.
vill verkligen de ska bli vi igen.saknar dig så grymt mycke<3

nu ligger ja o skriver me lite folk på msn o har tråkit som fan :/
HATA söndagar :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

låt inte henne styra över dig och hoppa fram o tillbaka hela tiden. tjejer bara manipulerar folk.

2009-01-31 @ 11:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0