...

Fredag:

dola me bilen under dagen.sen åkte ja ner till torsby o hämta eddie o köpte öl.
så blev andreas också med hem.satt o drack lite o spela guitar hero 3 :P
kul kul men går inge bra då man är lite små full :P
sen kom östlund hit så tog vi min bil o va ute o åkte på torsby :)
va hem till muza en sväng o drack där med erik o jonte :P
sen minns ja inte mycke mer än att ellinor o sussa va med och vi
åkte upp till hovfjället o söp :P vet inte hur länge vi va där heller.
va lite kyligt o åka utan ruta ändå dit haha :D men de hänger vi inte för :P
sen va vi i aspen på nån fest o drack.bröt arm med nån kommer ja ihåg.
sen när vi skulle ut till bilen så halka jag o drog bakhuvet i asfalten :/
har nog fått en liten hjärnskakning :/ gör ont som fan o spränger hela tiden.
allt snurrar ibland :( hoppas de går över snart iallafall :/
sen kom ja hem vid fyra eller något på morgonen :P

Lördag:

tog de lungt mest.låg o kolla på film o sen på kvällen kolla ja på
melodifestivlen :P hur fan kan ugglas gå vidare till final :O
hon är ju så jävla dålig :S usch!
sen kolla jag på film med syrran o mattias som dom hyrt :) saw 5 :D
sen soman jag vid halv 5.

Söndag:

idag har jai nte gjort nånting heller.har haft så jävla ont i huvet hela dagen :/
kanske ska ta o gå en sväng imorgon om de blir fint väder.
va ett tag sen ja va ute o gick nu.
föresten :P ja ska till åland den 23 mars :D haha o muza ska med :P
sen syrran o mattias o stora syrran o curt :D blir ett kul gäng :P
träffa han håkan i baren o mobba han lite :P

nej nu ska jag sova :) hoppas alla haft en fin helg. gonatt!

saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anna ;)

Haha de hänger man verkligen inte för :P

2009-03-09 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0