Fredag!!!

vakna vid nio idag hehe :P blir fan tidigare o tidigare :P
va ute o försökte dra kablarna till cdn :S men kan inget om de där.
dom som tog cdn har ju bara dragit iser alla kablarna :S
så jag ska  till euronics snart så får dom koppla åt mig :D
kostar vell men det är ju värt de:P inge kul o va ute o åka utan musik :P
sen tog jag av framdäcken förut o tog bort den där gummigrejen som gjorde
att bilen skaka som fan.som ska sitta där när man har sommardäcken:P

östlund ska köra idag :) han fick körkort igår :P grattis till han!
sen blir det jag o eddie o kanske rasmus o sen olle :P
så blir nog en kul kväll.
hoppas man inte ser dig bara :S du vet vem du är!
menar inte dig nu anna utan du vet också vem jag menar :P

men men nu ska jag dra in till torsby o köpa olja o tanka :)

ha en kul kväll alla!



Viiiiillllllll på VOLBEAT!!!!!


Kommentarer
Postat av: eva

Fick åxå körkort i torstas ;)

2009-03-07 @ 15:31:15
Postat av: Sanna

Vilken dag var det där grejsen i Torsby? :)

2009-03-08 @ 16:21:56
URL: http://overmedveten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0