helgen som va då :)

Fredag:

satt hemma o hade tråkigt.så ringde jag östlund o han hade med tråkigt.
så han kom hit så tog vi min bil o va ute o åkte.muza o jonte va med o sen emma
också :P va rätt kul :) lekte nån lek då muza hade mössan ner över ögonen :P
så fick han säga vänster eller höger o så haha :P hämna vid LBC :D
sen hade vi tråkit i torsby så drog upp till branäs :) men kom dit vid halv 3
då det va stängt så vi va där en stund o sen åkte vi hem hahaha!
kom vell hem vid 4 tror jag :P

Lördag:

mådde inte så jätte bra då jag vakna :P hade ingen större lust o dricka
den dagen :) men blev sugen på lite öl ändå sen :P
östlund kom hit så brände vi nån skiva sen drog vi hem till han.
efter de så hämta vi syrran o mattias o skjusa dom till gerzone :P
sen åkte vi o hämta ellinor o sussa i kilåsen :)
så drog vi direkt hem till micke o erika som skaffat lägenhet :)
va bara ute o åkte på torsby den kvällen :P eller vi skjusa johanna till
metbäcken med haha :D usch o bo där uppe i skogen :O
ville hem till anna men blev så sent.kom vell hem vid 4-5 igen :P

Söndag:

gjorde inte ett skit.kolla på tvn o så :) beck o whipeout eller va de heter :P
sen prata jag med anna en stund o sen sov jag :)

Måndag:

idag så har syrran o julia varit här en sväng :)
skulle ha målat källaren men orka inte idag (A) haha!
sen vet ja inte om jag o erik ska till badhuset sen o skriva över hans
gymkort på mig :P men de märks vell om han kommer nån gång :D
nu ska jag dra men ha de alla!

en vecka kvar till cinderella nu :D och en dag kvar tills anna blir 18 :D
grattis till till dig underbara unge :D<3

Kommentarer
Postat av: Annaaa

Taaack din lilla loortis :D

2009-03-16 @ 18:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0