Onsdag

igår så åkte ja hem till anna vid 7 tiden :) köpte godis till henne för hon fyllde år :)
blir vell mer till dig då jag ska till åland  hihi :P
vi låg mest o kolla på film o prata o tog de lungt :) va kul o träffa dig igen.
skulle se titanic men den hacka så det sket sig hehe :P
fick bli american pie istället :D beta house :P ganska bra men inte den bästa :)
sen sov vi :)
idag så vakna jag ganska tidigt :P låg o prata med anna o hörde på musik.
sen åkte ja hem 13:19 :) kändes tungt o åka hem från dig :/
men vi ses vell igen snart hoppas jag :) hoppas du får en bra dag idag
när släkten kommer :)
jag fick mitt leg idag också :D haha gött :P sen va ja te banken o tog ut pengar :)
åland snart ju :P passa ju bra med o se på titanic när man ska åka båt snart
hahaha :D

aja men nu ska jag gå :) ha de ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0