Tisdag

vakna rätt tidigt idag.fick brev från socialen att jag inte kommer få några pengar :S
för att jag har 5600 på banken som jag ska ha till körkort.
dom menar att jag måste handla upp dom först så kan jag få av dom sen :O
sen har jag bara kollat p åtvn.va med pappa o hälsa på en granne förut.
kanske ska med sammy hem till jeanette sen men de märks hur de blir.

känns väldigt konstigt idag :(
varje tisdag så har jag ju åkt hem till anna o varit med henne tills på onsdag.
men idag blir det inte så ju :( usch känns så hemskt o va utan dig :(
så tomt o ensamt är det.ingen o få krama om då man sover :(

aja men ska gå o se på tvn nu men ha de fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0