Torsdag

idag vakna jag vid 10 typ.låg o kolla på tvn till klockan blev tolv :P
sen fixa mig i håret o drog o tog kort vid photocity :P
till id kortet :) blev faktiskt ganska nice kortet :D
sen efter de så blev jag med mamma o pappa o handla o så.
köpte pizza :P gött som fan va de.skit länge sen jag åt de :)
blev en kebab pizza :P

sen hjälpte jag pappa ner med tanken i källaren :P till pannan :)
nu ska jag snart hem till micke o hämta en sterio till bilen :P
skulle tydligen få den :) är att bra snäll han micke :P
försöker få tag på sammy men han svarar inte.tänkte om han kunde hjälpa
mig koppla lite ljud.men men är vell inte så brottom då jag inte har nån ruta :P

satt o planera förut att ja ska med syrran o hennes kille till åland den 23 mars :D
fan va kul de ska bli :P ska mobba han håkan lite där i baren också haha :P
sen snacka jag med erik idag o jag skulle få ta över hans årskort vid badhuset så
ja kan börja träna på gymmet där :D götttans!


imorgon blir de supa :D jag o eddie o kanske erik :)

nej men nu ska ja draaa ha de bra alla!

saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0