tjaaa

va ett tag sen man skrev här nu :P inte orkat o sen har internet varit cp :S
så ska få ett nyss modem denna vecka :) göttgött!

fredag:

erik va hem till mig i den fina greta bilen :P haha!
jao då va jag o köpte öl som jag tänkte ha på lördan :P
men som de brukar va så går de inte o ha en låda som bara står :D
så jag fixa chaufför o va ute o söp  :P blev vell hem till jeanette o sammy.
sen drog jag o östlund o elvedin o nån mer till sunne på marten :)
va rätt mycke folk men ingen man kände så vi drog hem.

Lördag:

21 år nu då :) tog en öl direkt jag vakna :P lådan va ju slut men hade en kvar.
sen kom muza o erik så drog vi torsby o köpte snus o sen åkte vi o köpte öl :)
malins fina volvo stog hemma hos mig så den körde erik o muza hem till erik.
sen åkte ja o mattias o mattias o hämta dom.så åkte vi lite på torsby.
sen satt jag o erik o muza hemma hos mig o drack.sen kom ida o gustav.
jag tog hål i örat :P eller erik gjorde de på mig :) ida tog också hål :P
sen kom movie o sofia o henrik o erik o emma o nån som körde.
sen kom östlund o grilla o sen johan micke o mea :) så blev rätt mycke
folk där ett tag :P haha muza låna duschen o satt o sjöng där :D
sen åt han bruna bönor med halstabletter som erik lagt i hahaha XD
 sen drog vell alla till torsby :) minns inte så mycke mer av kvällen.
ida o gustav hade vell mysigt i mitt baksäte på torget haha xD
va bara upp till rockfesten o vände :P va roligare på torsby :)
hade tydligen träffa massa folk från kd o kil som ja känner men de minns
inte jag att ja träffa dom :P

Söndag:

va inte o leka med den dagen haha :D dålig som fan så fick bli sängen
och film :P sov vell för de mesta.

Måndag:

gjorde inte ett skit då heller o va fortfarande bakis :/
kolla på bilar :) får tillbaka på skatten 14000 innan midsommar :P
kolla på några bilar på blocket men ska nog köpa sörens :D
fin fin den volvo 945:an :P

Tisdag:

bara sittit vid dator o kollat på tvn idag :P
direkt man ska gå ut o sola eller något så börjar de blåsa o regna :S
knepigt väder vi har :D

aja men nu ska ja dra :) hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0