tjoho!

Torsdag/Valborg:

åkte hem till micke.då kom sammy jeanette o sammy så jag blev med dom en
sväng in till dom.men dom skulle ner till faktoriet så jag gick in till micke.
satt där o drack ett tag men sen kom johan o mea o hämta oss i mickes
cadillac :) va skit gött o va ute o åka i en :P sen blev ellinor o linnea med ett tag.
fan va poliser de va ute :P jag o micke fråga om vi inte får åka me en sväng
i "partybussen" haha piketbussen ;) han blev lite sur tror jag så vi drog :P
sen skulle vi o hälsa på lennart.men han va hemma hos mamma o pappa.
så vi tänkte åka hem till mig men då gick växellådan sönder så bara
1:an funka haha :P så vi åkte o bytte bil eller hur de va så skjusa johan hem mig.
jag va vell hemma vid halv tolv.va inte en rolig valborg.åkte bara runt
och tänkte på dig hela tiden :/  så åkte hem o sov i stället.

Fredag:

igår så va jag bara hemma o tog de lungt.va inte ett dugg bakis :P gött :)
så grilla jag mamma o pappa :) jävla så gött de är me grillad mat :)
sen drack ja vell dom sista ölen jag hade kvar :P så kom vell anders
o tomas o hälsa på.sen kolla jag på jackass 2 som gick på 4:an :P
haha fan va bäst den filmen är :D sen gick jag o la mig :)

Lördag:

idag vet ja inte va jag ska göra.verkar va många som ska ut iallafall :P
vet inte om jag orkar gå ut :) sen prata nån på karlstad :)
men de märks vell sen hur allt blir :) nu ska jag dra o äta.

men vi höras vell vettu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0