tjabba tjena hallåååå

idag har jag varit i östmark och målat paneler och så.
så snart är huset klart :) bara lite lister och så som fattas.
sen är det vell plåt taket på baksidan av huset kvar.

fan va fort veckorna går.
fredag imorgon igen hehe :P då ska jag till älskling :)<3
vi ska sova på hammarö fredag,lördag och kil söndag.
på lördan ska vi till arena för det är bartömning :P kul som fan ska de bli :D

på söndan blir det gustavsvik med älskling och hennes pappa o hennes
små syskon :) kul för var skit länge sen jag var där :P va nog när jag va liten :O

aja nu ska jag draaa


älskar dig min underbara bella <3 snart 4 underbara månader med dig <3

Kommentarer
Postat av: Dessa

Du är utmanad :P

2009-11-18 @ 13:04:08
URL: http://dessssssa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0