tjooooo

va ett tag sen ja va inne här och skrev nu :P  sidan har inte riktigt funka.
men nu verkar den funka bra :)

ligger hos älskling på hammarö nu och tar de lungt.ska snart in till stan och
möta älskling.blir score o käka sen
 och efter det tar vi bussen till LLA och kollar på Färjestad :P
ska bli kul för har aldrig varit på hockey förut hehe..


under förra veckan va jag sjuk :/ blev skit sjuk efter torsby marten.verkar va många
som blev det.jobba iallafall tisdag och onsdag men sen va jag hemma torsdag fredag.
på fredag kom älskling hem till mig.blev genast mycke bättre då :P
vi va bara hemma och tog det lungt hela helgen.igår så åkte vi till karlstad/hammarö.

nej nu ska jag göra mig iordning :) höras sen!


älskar min bella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0