tjaaaaaaaa

va ett tag sen ja skrev här igen :P har inte haft orken o skriva något.

har hänt mycke kul iallafall :) skaffat en vovve :D lilla alfons :P
sen varit till sälen i nästan en vecka med bellas familj :) hur kul som helst.
sen va det ju årets högpunkt svenska rallyt :) skit mycke folk i dom
värmländska skogarna.hoppas rally sweden blir varje år nu :P
inga rallyn i norge inte :P haha!

så har jag o bäbis varit tillsammans i 8 månader också :) massa mys!
älskar dig som fan gumman.blir alltid lika glad när jag får va med dig.
du är det underbaraste som hänt mig ska du veta.du är mitt allt min gullunge<3

idag har jag skottat snö :P har kommit en hel del.säkert 40-50cm :O
sen efter det gick jag runt sjön :) typ 6km :) va så fint väder så va skit gött
o va ute o gå :) har börjat bli sjuk med :( blev nog det efter helgen när vi
va ute på äventyr jag o älskling ;) men men blir vell frisk snart :)

nu ligger ja o kollar på os o har typ feber :/ hoppas ja är frisk innan helgen
så jag kan åka till bellabuuus :)<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill se vovsingen :D Grattis på er :D <3

2010-02-25 @ 12:41:20
URL: http://missynineotwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0